We beantwoorden uiteraard graag alle vragen over Landgoed Overvloed. Stuur een e-mail naar info@landgoedovervloed.nl
De organisatie
De organisatie van Landgoed Overvloed is opgedeeld in acht verschillende takken, alsof het verschillende bedrijven zijn met allemaal hun eigen verantwoordelijke managers (of partners). De directieleden Maralina Schaefers en Nieske van der Voort worden ondersteund door een marketing/officemanager, die helpt met overzicht, communicatie en administratie, evenals een marketingstrateeg, die ons helpt bij het implementeren van onze verkoop- en marketingstrategie en een commercieel manager.
De acht activiteiten worden aangestuurd door de teamleden die we hieronder voorstellen. Voor het silvopasture gedeelte hebben we een expert nodig. De restaurant- en event managers zullen in de omgeving te vinden zijn.
Onze financiering
Landgoed Overvloed wordt een zelfvoorzienend en rendabel ecobedrijf. Er zijn behoorlijk wat investeringen nodig om zover te komen. Om het project op te kunnen bouwen en de eerste fasen van de operatie door te komen, hebben we een totale financiering van € 2.000.000 nodig. Afhankelijk van of we grond kunnen kopen of grond kunnen vinden die we van een derde partij kunnen huren of beheren, schatten we dat we nog eens € 2.500.000 nodig hebben, wat neerkomt op een totaalbedrag van € 4.500.000. Een deel van onze organisatie kan gefinancierd worden met subsidie- en fondsbijdragen op het gebied van duurzame ontwikkeling.
Ons team







